Έφοδο στα γραφεία εργοληπτικής εταιρείας έκαναν την περασμένη εβδομάδα 30 περίπου Ιρανοί, απαιτώντας να τους δοθούν «τίτλοι ιδιοκτησίας» για διαμερίσματα που έχουν αγοράσει εδώ και χρόνια.
Σύμφωνα με το ΓΤΠ, μιλώντας στην Γενί Μπακίς, ένας κτηματομεσίτης ιρανικής καταγωγής δήλωσε ότι οι πελάτες του θυματοποιήθηκαν από την εταιρεία και ότι πριν μια βδομάδα περίπου 30 Ιρανοί έκαναν έφοδο στα γραφεία της εν λόγω εταιρείας και έγιναν επεισόδια.
Ο Ιρανός κτηματομεσίτης είπε ότι πούλησαν σε Ιρανούς διαμερίσματα στην περιοχή του κατεχόμενου Τρικώμου προς 50 χιλιάδες αγγλικές λίρες και σε Ρώσους προς 120 χιλιάδες αγγλικές λίρες. Ωστόσο, δεν έχουν εκδοθεί οι «τίτλοι ιδιοκτησίας», υποστήριξε ο Ιρανός μεσίτης προσθέτοντας πως και ο ίδιος βρίσκεται σε πολύ δύσκολη κατάσταση και δέχεται απειλές.
Είπε επίσης ότι αν οι αγοραστές δεν λάβουν το συντομότερο δυνατό τους «τίτλους», τα γεγονότα θα χειροτερέψουν και θα προσφύγουν στα δικαστήρια.