Διαστάσεις λαμβάνουν στα κατεχόμενα τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για επαφές στις ελεύθερες περιοχές του πρώην αρχηγού των λεγομένων δυνάμεων ασφαλείας του κατοχικού καθεστώτος απόστρατο υποστράτηγο, Αλτάν Ερ.
Η εφημερίδα Αβρούπα, δημοσίευσε φωτογραφίες από κάμερες στο οδόφραγμα της οδού Λήδρας, στις οποίες όπως αναφέρεται απεικονίζεται ο αξιωματικός των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων συνοδεία Τουρκοκύπριου επιχειρηματία να πέρνα στις ελεύθερες περιοχές.
Τις πληροφορίες για συνάντηση του πρώην αξιωματικού του κατοχικού στρατού με στέλεχος της Εθνικής Φρουράς στις ελεύθερες περιοχές αναδημοσιεύει και η εφημερίδα Γενί Ντουζέν καθώς τους ισχυρισμούς του τούρκου απόστρατου.
«Μια Κυριακή ήμουν στην περιοχή της οδού Λήδρας. Η "αστυνομία" είναι επίσης υπό την ευθύνη μου. Ήμουν ντυμένος με πολιτικά ρούχα, ένας καταστηματάρχης από την περιοχή με συνόδευσε, η «αστυνομία» με συνόδευσε στη νεκρή ζώνη, περπατήσαμε στη γραμμή ευθύνης και επιστρέψαμε. Κατά καιρούς οι διοικητές ελέγχουν τις περιοχές ευθύνης τους. Αν πήγαινα στο πλάι και συναντούσα κάποιον, δεν θα περνούσα από ένα μέρος με κάμερα;», ανέφερε ο Αλταν Ερ.
Ο Τούρκος απόστρατος αξιωματικός μάλιστα άφησε αιχμές κατά του κατοχικού ηγέτη, Ερσίν Τατάρ αλλά και του ίδιου του Υπουργού Άμυνας της Τουρκίας, Χουλουσί Ακάρ.
«Μια μέρα ο Ερσίν Τατάρ μου είπε ότι μίλησε με τον Χουλουσί Ακάρ για μένα και του είπε ότι δεν συνεννοούμαστε. Τότε κατάλαβα ότι συνταξιοδοτήθηκα», είπε χαρακτηριστικά.
Ο ΑΝΤ1 επικοινώνησε με αρμόδιες πηγές, οι οποίες σχολιάζοντας τα δημοσιεύματα διέψευσαν τις πληροφορίες για τα περί συνάντησης.
Δεν προκύπτει κανένα θέμα συνάντησης του συγκεκριμένου ή κάποιου άλλου αξιωματικού του στρατού κατοχής με οποιονδήποτε στέλεχος της Εθνικής Φρουράς.