Στην Τουρκία θα προκηρυχθεί ο «διεθνής διαγωνισμός» για την κατασκευή του νέου νοσοκομείου στην κατεχόμενη Λευκωσία, 500 κλινών, σύμφωνα με την «υπουργό υγείας», Ιζλέμ Γκιουρτσάγ.
Το νοσοκομείο είχε προαναγγείλει πέρυσι ο Τούρκος Πρόεδρος, Ταγίπ Ερντογάν, μαζί με το νέο «προεδρικό» και το νέο «κοινοβούλιο». Ήδη με χρήματα της Τουρκίας και αρχιτέκτονες από την Τουρκία, στην κατεχόμενη Λευκωσία έχει χτισθεί και λειτουργεί το νοσοκομείο εκτάκτων περιστατικών, το οποίο είχε αρχικά πολλά λειτουργικά προβλήματα και είχε προκαλέσει την αντίδραση των τ/κ αρχιτεκτόνων, μηχανικών και εργολάβων.
Σύμφωνα με το ΓΤΠ, η Γκιουνές γράφει επίσης ότι η «υπουργός υγείας» πρόσθεσε πως παρατηρείται αύξηση των κρουσμάτων Covid-19 στα κατεχόμενα, ωστόσο, με τη βοήθεια των εμβολίων διαπιστώνεται ότι τα περιστατικά είναι ελαφριάς μορφής πλέον και δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας.
Μεταξύ των μακροπρόθεσμων έργων του «υπουργείου» της, ανέφερε, συγκαταλέγεται και το νέο νοσοκομείο στην κατεχόμενη Κερύνεια για το οποίο αναμένεται να προκηρυχθεί διαγωνισμός, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών με το «υπουργείο οικονομικών».