Επίσης, το Δικαστήριο αποφάσισε την στέρηση της άδειας οδήγησης του 22χρονου, για περίοδο έξι μηνών.
Ο 22χρονος υποβλήθηκε σε έλεγχο ναρκοτέστ με θετική ένδειξη, ενώ από περαιτέρω έλεγχο που έγινε διαπιστώθηκε, ότι ο νεαρός οδηγούσε το αυτοκίνητό του, με στερημένη άδεια οδήγησης.