Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε συναγερμό τέθηκαν τα ξημερώματα οι διωκτικές αρχές στη Λεμεσό όταν ξέσπασε πυρκαγιά σε καφετέρια της οδού Βασιλέως Παύλου.

Στη σκηνή έσπευσαν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις και κατέσβησαν τη φωτιά η οποία πρόλαβε και προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές τόσο στον εσωτερικό όσο και στον εξωτερικό χώρο της καφετέριας.

Από τις εξετάσεις της Αστυνομίας διαπιστώθηκε ότι πρόκειται για εμπρησμό. Όπως κατέγραψε το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης οι δράστες έσπασαν τη τζαμαρία της καφετέριας και αφού μπήκαν μέσα περιέλουσαν το χώρο με εύφλεκτη ύλη και αφού σχημάτισαν εμπρηστική λωρίδα την παρέδωσαν στην πυρά. Ακολούθως τράπηκαν σε φυγή χωρίς να γίνουν αντιληπτοί.

«Οι εξετάσεις συνεχίστηκαν με το πρώτο φως της ημέρας και έχουν παραληφθεί κάποια κλειστά κυκλώματα από την περιοχή, τα οποία αξιολογούνται», είπε ο Υπεύθυνος του ΤΑΕ Λεμεσού, Λευτέρης Κυριάκου.

Τα αίτια του εμπρησμού διερευνώνται ενώ δεν αποκλείεται να οφείλονται σε επαγγελματικές αντιζηλίες.

Η 24χρονη ιδιοκτήτρια της καφετέριας σε κατάθεση της, ανέφερε ότι δεν υποψιάζεται κανένα και ούτε έχει διαφορές με κάποιο που θα ήθελε να της κάνει κακό.