Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Έδρασαν και πάλι οι διαρρήκτες στη Λεμεσό. Στόχος τους αυτή τη φορά νυκτερινό κέντρο στην οδό Κολωνακίου. 

Εξηντάχρονος επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης του εν λόγο υποστατικού κατήγγειλε στην αστυνομία, ότι χθες κατά τη διάρκεια της νύκτας και ενώ το υποστατικό βρισκόταν εκτός λειτουργίας, κλάπηκε από τον χώρο χρηματοκιβώτιο στο οποίο υπήρχαν χιλιάδες ευρώ σε μετρητά. 

«Φαίνεται ότι η διάρρηξη έγινε μεταξύ των ωρών έξι το απόγευμα με έντεκα το βράδυ, έχουν μεταβεί οι ανακριτές μας στο σημείο όπου πράγματι έχει διαπιστωθεί παραβίαση στο χώρο εκεί έχει κλαπεί ένα χρηματοκιβώτιο και κινητά τηλέφωνα», δήλωσε ο Εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας, Χρίστος Ανδρέου. 

Στο σημείο έσπευσαν μέλη του ΤΑΕ Λεμεσού, τα οποία απέκλεισαν την περιοχή, η οποία παρέμεινε υπό φρούρηση καθ’ όλη τη διάρκεια της νύκτας. Με το πρώτο φως της ημέρας οι έρευνες συνεχίστηκαν και όπως διαπιστώθηκε οι άγνωστοι πέτυχαν είσοδο αφού πρώτα παραβίασαν πόρτα που βρίσκεται στην πλαϊνή μεριά του υποστατικού. 

«Γίνονται εξετάσεις διάφορες επιστημονικές εξετάσεις για να μπορέσουμε τα πρόσωπα τα οποία ενδεχομένως έχουν προχωρήσει σε αυτή την πράξη», ανέφερε ο κ. Ανδρέου. 

Σύμφωνα με τον 60χρονο επιχειρηματία εντός του χρηματοκιβωτίου υπήρχαν 15,000 ευρώ σε μετρητά, καθώς και δύο κινητά τηλέφωνα. Οι ανακριτές του ΤΑΕ Λεμεσού, συνεχίζουν τις έρευνες προς εντοπισμό των δραστών, ενώ υπό το μικροσκόπιο του έχουν τεθεί κλειστά κυκλώματα από υποστατικά στην γύρω περιοχή.