Χωρίς να υπολογίσουν τίποτα και κανένα, και παρά το γεγονός ότι στην συγκεκριμένη περιοχή διέρχονται εκατοντάδες οχήματα και πολίτες, κουκουλοφόροι εισέβαλαν στις 10:30 το πρωί σε περίπτερο στην περιοχή της Αγίας Φύλας και υπό την απειλή πιστολιού, έκλεψαν τις εισπράξεις.
«Απείλησαν την μοναδική υπάλληλο του περιπτέρου με πιστόλι και στην συνέχεια έκλεψαν από το ταμείο χρηματικό ποσό καθώς και μικρό αριθμό τσιγάρων. Ακολούθως τράπηκαν σε φυγή τρέχοντας με βόρεια κατεύθυνση. Αμέσως στην σκηνή έσπευσαν περίπολα για επιτόπιες εξετάσεις», είπε ο Υπεύθυνος του ΤΑΕ Λεμεσού, Λευτέρης Κυριάκου.
Σύμφωνα με τους ανακριτές, πρόκειται για τα ίδια πρόσωπα τα οποία, ανήμερα Πρωτοχρονιάς, μπούκαραν σε περίπτερο στην περιοχή Κολωνακίου, και αφού πρόταξαν και πάλι πιστόλι, άρπαξαν τις εισπράξεις και έγιναν καπνός.
Ενώ μία ημέρα νωρίτερα με πανομοιότυπο τρόπο είχαν ρημάξει περίπτερο στην περιοχή των Κάτω Πολεμιδιών.
«Όπως διαφάνηκε επρόκειτο για δύο πρόσωπα που φορούσαν σκούρα ρούχα και πρόκειται για άτομα ασιατικής καταγωγής. Από τον τρόπο δράσης και την περιγραφή των δραστών φαίνεται να πρόκειται για τα ίδια πρόσωπα τα οποία πρόσφατα διέπραξαν άλλες δύο ληστείες σε περίπτερα στη Λεμεσό», τόνισε ο Υπεύθυνος του ΤΑΕ Λεμεσού.
Και στις τρεις περιπτώσεις η λεία των δραστών ξεπερνά τις δυόμιση χιλιάδες ευρώ, ενώ οι κινήσεις τους έχουν καταγραφεί από τα κλειστά κυκλώματα παρακολούθησης, τα οποία έχουν τεθεί υπό το μικροσκόπιο των ανακριτών.