Συγκεκριμένα, γυναίκα ηλικίας 62 ετών κατήγγειλε στην Αστυνομία ότι η οικία της, στην περιοχή του Άγιου Σπυρίδωνα στην Ομόνοια, διαρρήχθηκε στις 16/08.
Ισχυρίστηκε ότι από την οικία της κλάπηκε το χρηματικό ποσό 40,000 ευρώ σε μετρητά.
Τη σκηνή επισκέφθηκαν Αξιωματικός και μέλη του ΤΑΕ Λεμεσού, ενώ από τις εξετάσεις που έγιναν διαπιστώθηκε ότι η είσοδος στην οικία επετεύχθη από παράθυρο της κουζίνας, που βρίσκεται στην πλαϊνή πλευρά του σπιτιού. Σύμφωνα με την Αστυνομία το παράθυρο παραβιάστηκε με σωματική βία.
Να σημειωθεί ότι από τη σκηνή παραλήφθηκαν τεκμήρια για να σταλούν από επιστημονικές εξετάσεις.