Σύμφωνα με δηλώσεις του Διευθυντή του Τμήματος Δασών, Χαράλαμπο Αλεξάνδρου, στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» η πυρκαγιά τέθηκε υπό πλήρη έλεγχο, ενώ σε πολύ καλό δρόμο βρίσκονται οι έρευνες της Αστυνομίας σχετικά με την εξιχνίαση των αιτιών, αφού φαίνεται ότι εκδηλώθηκε από τη χρήση εργαλείων.
Με αφορμή τη νέα πυρκαγιά ο κ. Αλεξάνδρου απεύθυνε εκ νέου έκκληση στους πολίτες να αποφεύγουν δραστηριότητες στην ύπαιθρο, οι οποίες ενδέχεται να προκαλέσουν πυρκαγιά. Μάλιστα, ο Διευθυντής του Τμήματος Δασών ανέφερε σε αρκετά έντονο ύφος ότι «κάποιοι ανεγκέφαλοι συνεχίζουν το βιολί τους, δεν μπορούν να βάλουν μυαλό, δεν ακούν ούτε εκκλήσεις ούτε τίποτα».
Υπενθυμίζεται ότι η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στις 11:22 το πρωί της Τετάρτης σε περιοχή της Κοινότητας Μαθιάτη και κατέκαψε τέσσαρα εκτάρια χαμηλή, δασική βλάστηση.
Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχείρησαν ισχυρές δυνάμεις πυρόσβεσης.