Όπως ανέφερε, η Αστυνομία είχε αναπτύξει συγκεκριμένες δράσεις κατά τη διάρκεια του Πάσχα, γεγονός που οδήγησε στο να μην έχουμε οποιοδήποτε ακρωτηριασμό εκείνη την περίοδο.
«Δυστυχώς, χθες ένα ανήλικο παιδί είχε ακρωτηριαστεί. Καλούμε όλους, γονείς, σχολεία και εμπλεκόμενους φορείς να επιδείξουν ξανά ενδιαφέρον σε αυτόν τον τομέα και εμείς ως Αστυνομία θα είμαστε αρωγοί», ανέφερε χαρακτηριστικά διαβεβαιώνοντας παράλληλα ότι τα μέλη της Δύναμης βρίσκονται συνεχώς σε επαγρύπνηση για αντιμετώπιση τέτοιου είδος περιστατικών, εφόσον η ενασχόληση με τέτοιου είδους αντικείμενα είναι επικίνδυνη.
Υπενθυμίζεται ότι, στις 20:10 το βράδυ της Τρίτης (18/05), ανήλικο αγόρι μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο μετά τον τραυματισμό του από έκρηξη κροτίδας.
Σύμφωνα με τους ιατρούς, ο μικρός υπέστη ακρωτηριασμό ονυχοφόρου φάλαγγας, τραύμα στο δείκτη, παράμεσο και παλαμιαία χώρα. Του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και κρατήθηκε για νοσηλεία.
Σύμφωνα με τα υπό διερεύνηση στοιχεία, ο 10χρονος βρισκόταν με άλλα τρία συνομήλικα του παιδιά, σε αυλή σχολείου, όπου εντόπισαν στο έδαφος μια κροτίδα.
Ακολούθως, ένα από τα παιδιά πήρε την κροτίδα, την άναψε και την έριξε απότομα, με αποτέλεσμα να καταλήξει στο χέρι του 10χρονου όπου και εξερράγη.
Ο Αστυνομικός Σταθμός Αραδίπου συνεχίζει τις εξετάσεις.
Οι δηλώσεις του Αρχηγού της Αστυνομίας για το περιστατικό: