Σε έκρηξη αυτοσχέδιας βόμβας αποδίδεται η έκρηξη που σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας σε αυτοκίνητο 63χρονου που ήταν σταθμευμένο σε ισόγειο χώρο στάθμευσης πολυκατοικίας στη Λεμεσό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε στις 21:30 το βράδυ της Δευτέρας, ενώ το όχημα ήταν σταθμευμένο σε ισόγειο χώρο στάθμευσης πολυκατοικίας που διέμενε ο 63χρονος στην περιοχή της Γερμασόγειας.
Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι» Υπεύθυνος του ΤΑΕ Λεμεσού, Λευτέρης Κυριάκου, ανέφερε πως γύρω στις 21:30 σημειώθηκε έκρηξη στο όχημα 63χρονου ενώ ήταν σταθμευμένο σε στεγασμένο χώρος στάθμευσης πολυκατοικία στον ποταμό Γερμασόγειας.
Σημειώνεται ότι, από την έκρηξη σημειώθηκαν εκτεταμένες ζημιές στο όχημα του 63χρονου. Την ίδια ώρα, ζημιές σημειώθηκαν και σε άλλα τρία οχήματα που ήταν επίσης σταθμευμένα στον ισόγειο χώρο στάθμευσης πολυκατοικίας.
«Αμέσως στη σκηνή μετέβησαν μέλη του ΤΑΕ Λεμεσού και πυροτεχνουργός για επιτόπιες εξετάσεις και όπως διαπιστώθηκε η έκρηξη οφειλόταν σε πυροδότηση αυτοσχέδιας βόμβας υψηλής ισχύος που τοποθετήθηκε στον ανεμωθώρακα του οχήματος», σημείωσε ο κύριος Κυριάκου.

