Μαρτυρία «έκαψε» 30χρονο ο οποίος παραδέχθηκε ότι έλαβε μέρος στο κορωνο-πάρτι που πραγματοποιήθηκε τα μεσάνυχτα του Σαββάτου και μεταδιδόταν live από ομάδαν αρνητών του κορωνοϊού στο Facebook.
Σύμφωνα με πληροφορίες, από εξετάσεις που έγιναν από το ΤΑΕ Λεμεσού και την υποδιεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος, προέκυψε μαρτυρία εναντίον 30χρονου από την Λεμεσό, ο όποιος μετέδιδε live-streaming βίντεο κατά την διάρκεια του πάρτι.
Ανακρινόμενος ο 30χρονος, ομολόγησε ότι στις 13/3 μετέβηκε με φίλο του σε οικία σε χωριό της Επαρχίας Πάφου, όπου εκεί άγνωστα προς αυτόν πρόσωπα διοργάνωναν πάρτι.
Όπως μαθαίνουμε, στο εν λόγω πάρτι συμμετείχαν περίπου τα 25 με 30 πρόσωπα και μάλιστα πλήρωναν είσοδο 20 ευρώ με ένα ποτό ή είχαν την επιλογή να πληρώσουν 50 ευρώ για απεριόριστη κατανάλωση ποτών.
Υπενθυμίζεται πως το εν λόγω βίντεο με τίτλο «οι εν να σπάσουμε», ήταν διάρκειας τεσσάρων λεπτών και 37 δευτερολέπτων, έγινε αμέσως viral, και σε αυτό διακρίνονται δεκάδες πρόσωπα, άντρες και γυναίκες, να πίνουν ποτό, να ζητωκραυγάζουν και να χορεύουν.