Αυξημένες φαίνεται να είναι το τελευταίο διάστημα οι καταγγελίες της Αστυνομίας στη συγκεκριμένη επαρχία, σε σχέση με τη διοργάνωση πάρτι σε οικίες και διαμερίσματα.
Το τελευταίο 15νθημερο μέλη της Δύναμης «τρέχουν» να διαλύσουν τέτοιου είδους συναθροίσεις σε μια προσπάθεια να επιβάλουν την τάξη για το υγειονομικό καλό της χώρας, όπως εξάλλου προνοούν και τα διατάγματα.
Τα εξώδικα πρόστιμα και οι έλεγχοι της Αστυνομίας φαίνεται ότι δεν πτοεί ορισμένους απείθαρχους πολίτες, οι οποίο εξακολουθούν να διοργανώνουν τέτοιου είδους εκδηλώσεις με τα πάρτι να βρίσκονται σε έξαρση. Μάλιστα, τις τελευταίες 15 ημέρες η Αστυνομία εντόπισε και διέλυσε πάνω από δέκα πάρτι.
Ο Υπεύθυνος ΤΑΕ Λεμεσού, Λευτέρης Κυριάκου, δήλωσε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» ότι η Αστυνομία στη Λεμεσό έρχεται αντιμέτωπη με τέτοια περιστατικά σε καθημερινή βάση. Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι οι παραβιάσεις δεν αφορούν μόνο συναθροίσεις αφού γενικότερα παρατηρείται αύξηση των παραβιάσεων και καταγγελιών στη Λεμεσό.
Όσον αφορά το πώς η Αστυνομία εντοπίζει τα εν λόγω πάρτι, ο κύριος Κυριάκου ανέφερε ότι πληροφορίες φθάνουν στα χέρια των Αρχών και αφού εξετάζονται διαπιστώνονται ποιες είναι βάσιμες και μετά από έλεγχο γίνονται οι απαραίτητες καταγγελίες.
Χθες, λίγο πριν τα μεσάνυχτα, οι Αρχές εντόπισαν ένα ακόμη πάρτι γενεθλίων σε διαμέρισμα στη Λεμεσό.
Σύμφωνα με τον κύριο Κυριάκου, στο πλαίσιο των ελέγχων για εφαρμογή των διαταγμάτων, 13 πρόσωπα εντοπίστηκαν να διασκεδάζουν σε πάρτι γενεθλίων που διεξαγόταν σε οικία και μάλιστα αρκετή ώρα μετά την απαγόρευση κυκλοφορίας.
Και τα 13 πρόσωπα, καταγγέλθηκαν με εξώδικο πρόστιμο 300 ευρώ έκαστος.