Νεαρός ηλικίας 20 ετών οδηγούσε χθες βράδυ αυτοκίνητο στην επαρχία Λάρνακα με διπλάσια ταχύτητα από την κανονική.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την Αστυνομία γύρω στις 19:10 χθες μέλη του Ουλαμού Πρόληψης Οδικών Δυστυχημάτων του Αρχηγείου Αστυνομίας, ανέκοψαν για έλεγχο στον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας – Λάρνακας παρά την Κόσιη, όχημα που οδηγούσε 20χρονος.
Ο νεαρός οδηγούσε με ταχύτητα 197 χιλιόμετρα ανά ώρα αντί 100 που είναι το επιτρεπόμενο όριο και συνελήφθη για αυτόφωρο αδίκημα.
Ο 20χρονος αφού κατηγορήθηκε γραπτώς αφέθηκε ελεύθερος για να κλητευθεί ενώπιον Δικαστηρίου σε μεταγενέστερο στάδιο.
Την υπόθεση διερευνά ο Αστυνομικός Σταθμός Αραδίππου.