Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1
Νεαρός ηλικίας 20 ετών οδηγούσε χθες βράδυ αυτοκίνητο στην επαρχία Λάρνακα με διπλάσια ταχύτητα από την κανονική.

 

Συγκεκριμένα σύμφωνα με την Αστυνομία γύρω στις 19:10 χθες μέλη του Ουλαμού Πρόληψης Οδικών Δυστυχημάτων του Αρχηγείου Αστυνομίας, ανέκοψαν για έλεγχο στον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας – Λάρνακας παρά την Κόσιη, όχημα που οδηγούσε 20χρονος.

 

Ο νεαρός οδηγούσε με ταχύτητα 197 χιλιόμετρα ανά ώρα αντί 100 που είναι το επιτρεπόμενο όριο και συνελήφθη για αυτόφωρο αδίκημα.

 

Ο 20χρονος αφού κατηγορήθηκε γραπτώς αφέθηκε ελεύθερος για να κλητευθεί ενώπιον Δικαστηρίου σε μεταγενέστερο στάδιο. 

 

Την υπόθεση διερευνά ο Αστυνομικός Σταθμός Αραδίππου.