Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Κλοιό παρακολούθησης με κάμερες στήνουν οι Τούρκοι στη νεκρή ζώνη στη Δένεια. 

Γύρω στις 12:00 το μεσημέρι, έφτασαν σε απόσταση αναπνοής από τα χωράφια των κατοίκων του ακριτικού χωριού, στήνοντας στρατιωτικού τύπου σιδηροκατασκευή εξοπλισμένη με κάμερες παρακολούθησης και φωτοβολταϊκά. 

Όπως δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο κοινοτάρχης Δένειας Χριστάκης Παναγιώτου « ήρταν τρία landrover, ένα μεγάλο φορτηγό, ένα φόρκλιφτ και το είχαν στήσει. Ήταν οι τούρκοι στρατιώτες και τους πρόσεχαν. Ήταν στρατιωτικοί δεν ήταν πολίτες.  Και πριν δυο μήνες στην περιοχή της Αυλώνας είχαν πάει Τούρκοι και έκοψαν ευκαλύπτους με τη δικαιολογία για να μπορούν να παρακολουθούν με τις κάμερες». 

Αυτόπτες μάρτυρες του σκηνικού της πρόκλησης οι Ελληνοκύπριοι γεωργοί που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, σύμφωνα με τους οποίους το συνεργείο που έστησε το παρατηρητήριο συνόδευαν περίπου είκοσι πάνοπλοι Τούρκοι στρατιώτες. 

Ολοκλήρωσαν τις εργασίες τους ανενόχλητοι, αποχώρησαν, και μέχρι τις δύο μεσημέρι δεν είχε ακόμη φανεί κανείς από τα Ηνωμένα Έθνη. 

Σύμφωνα με τον κ. Παναγιώτου « χωρίς να θέλω να προσβάλω τα Ηνωμένα Έθνη, είναι κάδρο στον τοίχο, δεν μας προσφέρουν καμιά ασφάλεια, είναι απλώς παρατηρητές εδώ. Νομίζω δεν μπορούν να προσφέρουν την ασφάλεια που θέλουμε εμείς να μας προσφέρει. Δυστυχώς είναι παρατηρητές και όταν έρθει και η δύσκολη στιγμή ακόμα είναι και λίγο πιο πίσω από τους παρατηρητές». 

Το Υπουργείο Εξωτερικών ενημερώθηκε άμεσα και ακολουθώντας τη συνήθη πρακτική, προχώρησε σε διαβήματα προς τα Ηνωμένα Έθνη, που με τη σειρά τους, σύμφωνα με τον κοινοτάρχη, προέβησαν σε παραστάσεις προς τους Τούρκους.