Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε δύο σταθμευμένα οχήματα και σε προστατευτικά κάγκελα οικίας στη Λάρνακα προσέκρουσε όχημα μετά τα μεσάνυχτα το οποίο φέρεται να οδηγούσε ανήλικος που εγκατέλειψε τη σκηνή.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, το περιστατικό σημειώθηκε στις τρεις μετά τα μεσάνυχτα, ενώ ο οδηγός του οχήματος αναζητείται.

Στο τιμόνι του αυτοκινήτου φέρεται να ήταν ανήλικος, ο οποίος μαζί με άλλους δυο φίλους του, παραβίασαν την απαγόρευση της κυκλοφορίας που ισχύει για την αναχαίτιση του κορωνοϊού και «έκοβαν» βόλτες στη Λάρνακα.

Ύστερα από καταγγελίες των ιδιοκτητών των οχημάτων, η αστυνομία επικοινώνησε με τον εγγεγραμμένο ιδιοκτήτη του οχήματος, ο οποίος φαίνεται να είναι ο πατέρας του οδηγού και δήλωσε πως ο ανήλικος πήρε το όχημα παρά τη συγκατάθεσή του.

Η τροχαία Λάρνακας διερευνά την υπόθεση.