Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Πυρκαγιά ξέσπασε σήμερα το πρωί σε καφενείο στους Αγίους Ανάργυρους στη Λάρνακα.

Συγκεκριμένα, στις 6 και 22 η Πυροσβεστική έλαβε κλήση για πυρκαγιά και ανταποκρίθηκαν μέλη της δύναμης και της Αστυνομίας  από το Σταθμό Λάρνακας με δύο πυροβεστ8ικά οχήματα με τα πληρώματα τους.

Η πυρκαγιά ήταν στον πάγκο εργασίας του καφενείου σε μπιλιάρδο και σε καρέκλες και τραπέζια, και τέθηκε υπό έλεγχο γύρω στις 6 και 30 το πρωί.

Το εσωτερικό του κτηρίου υπέστη σοβαρές ζημιές.

Τα αίτια της πυρκαγιάς διερευνώνται σε συνεργασία με την Αστυνομία.