Μυστήριο συνεχίζει να καλύπτει την υπόθεση του εντοπισμού του ενός νεκρού νεογνού το μεσημέρι της Παρασκευής στα σκουπίδια της Ολοκληρωμένης Εγκατάστασης Διαχείρισης Αποβλήτων στην Λεμεσό, με την νενομισμένη νεκροτομή
Την νεκροτομή διενήργησε το πρωί της Δευτέρας (19/10) οι ιατροδικαστές Αγγελική Παπέττα και και Ορθόδοξος Ορθοδόξου.
Λόγω της συμπίεσης στο σκυβαλλοφώρο που υπέστη το νεογνό ήταν δύσκολη η εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. Σύμφωνα με τα αρχικά ευρήματα, φαίνεται ότι το άτυχο νεογνό ήταν καυκάσιας καταγωγής.
Από τη νενομισμένη νεκροτομή δεν κατέστη δυνατόν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για το κατά πόσο το νεογνό γεννήθηκε ζωντανό ή νεκρό.
Λήφθηκαν δείγματα για ιστοπαθολογικές εξετάσεις, γενετικές και χρωμοσωμικές αναλύσεις που αναμένεται να καταδείξουν ενδεχόμενο ύπαρξης γενετικών ανωμαλιών.
Υπενθυμίζεται ότι οι αρχές προσπαθούν να εντοπίσουν κάποιο στοιχείο που θα οδηγήσει στα πρόσωπα που κρύβονται πίσω από την υπόθεση, με τους ανακριτές της υπόθεσης ν' αναζητούν απαντήσεις εαν το βρέφος γεννήθηκε νεκρό ή ζωντανό.
«Αναμένεται να αποσταλούν τα τεκμήρια τα οποία παραλήφθηκαν από το εργοστάσιο στα αρμόδια εργαστήρια για τις απαιτούμενες επιστημονικές εξετάσεις που ευελπιστούμε ότι θα μας οδηγήσουν στα πρόσωπα που εμπλέκονται», αναφέρει ο Υπεύθυνος του ΤΑΕ Λεμεσού, Λευτέρης Κυριάκου.
Πρώτιστος στόχος να εντοπιστεί το σκυβαλλοφόρο που μετέφερε το νεκρό βρέφος και η διαδρομή που ακολούθησε. Ωστόσο, το έργο των ανακριτών είναι πολύ δύσκολο αφού αρκετές τη συγκεκριμένη μέρα είναι αρκετά τα σκυβαλλοφόρα που είχαν μεταφέρει σκουπίδια.
«Οι έρευνες συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και προσπαθούμε να εντοπίσουμε τα σημείο από όπου παραλήφθηκαν τα συγκεκριμένα απόβλητα. Αυτή η προσπάθεια είναι δύσκολη γιατί τις συγκριμένες μέρες είχαν παραληφθεί απόβλητα από 7 διαφορετικά απορριμματοφόρα από διάφορα σημεία της πόλης και επαρχίας Λεμεσού», σημειώνει ο κος Κυριάκου.