Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στόχο νυκτοβατών αποτέλεσε χθες το βράδυ το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νεοφύτου στη Λακατάμια.

Έκαψαν ελαστικά αυτοκινήτων και ξύλινα παγκάκια στους διαδρόμους με αποτέλεσμα οι φλόγες να επεκταθούν και στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου, η οποία ανακαινίσθηκε πρόσφατα.

Την πυρκαγιά αντελήφθησαν γύρω στις 21.30 το βράδυ περαστικοί, οι οποίοι και ενημέρωσαν την Πυροσβεστική, που έσπευσε επιτόπου με δύο οχήματα και άρχισε το έργο της πυρόσβεσης

Οι γονείς φωνάζουν για τα μέτρα ασφαλείας, αφού όπως αναφέρουν είναι ανεπαρκή, με αποτέλεσμα το σχολείο να αποτελεί συχνά στόχο των νεαρών που συγκεντρώνονται στην περιοχή κυρίως κατά τις βραδινές ώρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, το κατώφλι του ΤΑΕ Λευκωσία πέρασαν τρεις μαθητές συνοδευόμενοι από τους γονείς τους για να περάσουν από ανάκριση, ενώ λίγο νωρίτερα, όπως μαθαίνουμε, το δικαστήριο απέρριψε αίτημα για ένταλμα σύλληψης αριθμού νεαρών που φαίνεται να εμπλέκονται με την υπόθεση.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Σχολικής Εφορείας Λακατάμιας, Πέτρος Κουλέρμος, «είναι οι συνήθεις ύποπτοι νεαρά παιδιά τα οποία έχουν καταφέρει και έχουν σκαρφαλώσει πάνω από τα 2.5 μέτρα περίφραξη έχουν τραβήξει παγκάκια και λάστιχα και έβαλαν φωτιά. Αυτό το θέαμα που είδαν τα παιδιά σήμερα είναι το χειρότερο και από τα λεφτά και από όλα. Μόνο μίσος και κακία χαρακτηρίζει αυτούς που το έχουν κάνει.»

Οι ζημιές που έχουν προκληθεί από την πυρκαγιά υπολογίζονται σε 100 χιλιάδες ευρώ.

«Από το 2013 με επιστολές στην σχολική εφορεία ζητάμε να γίνει περίφραξη ψηλή στο σχολείο διότι αντιμετωπίζουμε σοβαρό πρόβλημα. Το Δ΄ δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας έχει γίνει ο φτωχός συγγενής του Υπουργείου, σήμερα έγινε η φωτιά στην αίθουσα των πολλαπλών αύριο θα μας βάλουν φωτιά με τα παιδιά μέσα», δήλωσε στον ΑΝΤ1 η Γραμματέας του Συνδέσμου Γονέων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Λακατάμιας, Αλεξάνδρα Κοντού.

Για την υπόθεση ανακρίνονται διάφορα πρόσωπα, κυρίως νεαροί, ενώ αναμένονται και τα αποτελέσματα των επιστημονικών εξετάσεων στα τεκμήρια.

Δραματική αναμένεται η επόμενη ημέρα για το Δ’ δημοτικό Λακατάμιας όπως ανέφερε με παρέμβαση της στο «Μέρα Μεσημέρι» η  Γραμματέας του Συνδέσμου Γονέων Αλεξάνδρα Κοντού, τονίζοντας πως οι συνολικές ζημιές από τη χθεσινοβραδινή πυρκαγιά αγγίζουν τις 100 χιλιάδες ευρώ.

Σημείωσε πως πλέον προκύπτουν και αρκετά λειτουργικά θέματα πέραν της προφανούς ζημιάς, μιας και το σχολείο αυτή την στιγμή λειτουργεί χωρίς ρεύμα και τα παιδιά κάνουν μάθημα χωρίς ανεμιστήρες υπό αυτές τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν.