Σημείωσε πως πλέον προκύπτουν και αρκετά λειτουργικά θέματα πέραν της προφανούς ζημιάς, μιας και το σχολείο αυτή την στιγμή λειτουργεί χωρίς ρεύμα και τα παιδιά κάνουν μάθημα χωρίς ανεμιστήρες υπό αυτές τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν.
Εντούτοις το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το εν λόγω σχολείο είναι διαχρονικό, και έχει να κάνει με την παραβατικότητα σύμφωνα με την κα Κοντού.
Τόνισε μάλιστα πως οι Γονείς ζήτησαν ήδη από το 2013 την τοποθέτηση ψηλής περίφραξης στο σχολείο, διότι αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα ακόμη και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
« Το Δ΄ δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας έχει γίνει ο φτωχός συγγενής του Υπουργείου, αύριο θα μας βάλουν φωτιά με τα παιδιά μέσα» δήλωσε με νόημα η κα Κοντού.
Στην εκπομπή παρενέβη και ο Πρόεδρος της Σχολικής Εφορείας Λακατάμειας Πέτρος Κουλέρμος, ο οποίος ανέφερε ότι πίσω από τη συγκεκριμένη ενέργεια κρύβονται οι «συνήθεις ύποπτοι».«Μόνο μίσος και κακία χαρακτηρίζει αυτούς που το έχουν κάνει» τόνισε ο κ. Κουλέρμος χαρακτηριστικά, αναφερόμενος στην εικόνα που αντίκρισαν προσερχόμενοι στο σχολείο.