Έκρηξη βόμβας σε αυτοκίνητο 33χρονου προπονητή αντισφαίρισης στη Λεμεσό, σημειώθηκε αργά χθες το βράδυ στην περιοχή Αγίου Νεκταρίου στη Λεμεσό.
Όπως ανέφερε στο «Μέρα Μεσημέρι» ο Υπεύθυνος του ΤΑΕ Λεμεσού Λευτέρης Κυριάκου, ή έκρηξη σημειώθηκε γύρω στις 00:10 μετά τα μεσάνυχτα σε σταθμευμένο όχημα, ενώ από τις επιτόπιες έρευνες διαφάνηκε ότι η έκρηξη οφειλόταν σε πυροδότηση αυτοσχέδιας βόμβας υψηλής ισχύος.
https://www.youtube.com/watch?v=aK4jSAtlta0
Από την έκρηξη στο αυτοκίνητο, το οποίο ήταν σταθμευμένο έξω από την οικία του 33χρονου στη Λεμεσό, προκλήθηκαν εκτεταμένες ζημιές ειδικότερα στο μπροστινό μέρους του αυτοκινήτου.
Στην κατάθεση του ο 33χρονος ανέφερε ότι δεν έχει διαφορές με κανέναν.
Η υπόθεση διερευνάται από το ΤΑΕ Λεμεσού.

