Ένταση, φωνές διαμαρτυρίας και μία σύλληψη. Αυτό ήταν το σκηνικό το πρωί στη λεωφόρο Νίκου και Δέσποινας Παττίχη στη Λεμεσό, όπου άρχισαν οι εργασίες για την κατασκευή κτιστής διαχωριστικής νησίδας.
Οι καταστηματάρχες συγκεντρώθηκαν γύρω στις 07:00 το πρωί στην παρουσία ισχυρής αστυνομικής δύναμης κοντά στον κυκλικό κόμβο Πολεμιδιών και απέναντι από τη διασταύρωση με την οδό Χριστοφή Εργατούδη, στην οποία γίνονται συχνά τροχαία ατυχήματα, αφού κάποιοι στρίβουν παράνομα προς τα δεξιά.
Ενώ απέκοψαν συμβολικά για δέκα περίπου λεπτά και τις δύο λωρίδες κυκλοφορίας.
Με την επανέναρξη των εργασιών λίγο πριν τις εννέα το πρωί ο εκπρόσωπος των καταστηματαρχών επιχείρησε και πάλι να διακόψει τις εργασίες, με αποτέλεσμα να συλληφθεί από την Αστυνομία
«Όχι άλλες τραγωδίες»
Το κράτος αποφάσισε τη δημιουργία κτιστής νησίδας μετά από πολλές διαβουλεύσεις με τους ενδιαφερόμενους και η απόφαση αυτή δεν πρόκειται να αλλάξει, ήταν το μήνυμα του Υπουργού Μεταφορών Γιάννη Καρούσου.
Όπως ανέφερε ο υπουργός « δεν μπορώ εγώ να εξηγήσω στον πατέρα που έχασε τον γιο του επειδή δεν κατασκευάστηκε μια νησίδα τους λόγους γιατί δεν έχει κατασκευαστεί νησίδα».
Σύμφωνα με τον Υπουργό στους δρόμους με τέσσερις λωρίδες, όπου δεν υπάρχει νησίδα, τα τροχαία, είναι εξαπλάσια σε σχέση με τους δρόμους τετραπλής κατεύθυνσης με νησίδα.
Και τόνισε ότι οι εργασίες θα συνεχιστούν, ακόμα και με την παρουσία της Αστυνομίας αν χρειαστεί.
![]()
*Φωτογραφίες mattpress
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()