Βράδυ της περασμένης Δευτέρας, άγνωστοι έκλεψαν όχημα που ανήκει σε εταιρεία.
Πάνω στο αυτοκίνητο ήταν γραμμένο τηλέφωνο επικοινωνίας.
Οι δράστες επικοινώνησαν με την εταιρεία, και απαίτησαν να τους καταβληθούν επτακόσια ευρώ, για να παραδώσουν το όχημα πίσω στην εταιρεία.
Ο ιδιοκτήτης δεν ενέδωσε και κατήγγειλε την υπόθεση στην Αστυνομία.
Ο Υπεύθυνος του ΤΑΕ Λεμεσού, Ιωάννης Σωτηριάδης ανέφερε ότι «στήθηκε επιχείρηση και σε συνεργασία με μέλος της Αστυνομίας που ήταν εκτός υπηρεσίας έγινε κατορθωτή η αναγνώριση και η σύλληψη του δράστη. Πρόκειται για 45χρονο Ελληνοκύπριο εναντίον του οποίου εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης και συνελήφθη ως ύποπτος για τα ποινικά αδικήματα της συνομωσίας προς διάπραξη κακουργήματος, της εκβίασης, της απαίτησης χρημάτων με απειλές, με σκοπό την κλοπή, και την κλοπή του αυτοκινήτου».
Ένταλμα εκδόθηκε και για δεύτερο πρόσωπο, 32χρονο επίσης Ελληνοκύπριο, ο οποίος καταζητείται.
Ο 45χρονος τέθηκε υπό κράτηση για οκτώ ημέρες, με διάταγμα του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λεμεσού, ενώ η Αστυνομία απευθύνεται στους πολίτες.
Ο κ. Σωτηριάδης είπε ότι «πολλοί από αυτούς είτε τα αφήνουν ξεκινημένα έξω από περίπτερα ή φρουταρίες ή και αλλού με το κλειδί στην μίζα ή το αφήνουν ξεκλείδωτο και το κλειδί στο συρτάρι μπροστά στο αυτοκίνητο και με αυτό τον τρόπο γίνονται τα αυτοκίνητα γίνονται στόχος από άτομα τα οποία είναι επιτήδειοι και προβαίνουν σε κλοπές αυτοκινήτων.
Η Αστυνομία υπενθυμίζει ότι αποτελεί ποινικό αδίκημα η μη ασφαλής φύλαξη του αυτοκινήτου και έχει ήδη προβεί σε διώξεις ιδιοκτητών.