Την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, καταγράφηκαν 23 θανατηφόρα περιστατικά τροχαίων συγκρούσεων. «Χάνουμε έναν άνθρωπο κάθε εβδομάδα», ανέφερε στη συνέχεια και υπογράμμισε ότι έχουμε πολλές εβδομάδες ακόμα πριν το τέλος του χρόνου και θα ήταν δραματικό να πέθαιναν ακόμα 20 με 25 συνάνθρωποι μας, με βάση και τις προβλέψεις των στατιστικών στοιχείων.
Χθες έχασε τη ζωή της 65χρονη γυναίκα στη Λάρνακα στην προσπάθεια της να διασταυρώσει τον δρόμο από φωτοελεγχόμενη διασταύρωση ενώ σήμερα το πρωί απεβίωσε 87χρονος άνδρας, ο οποίος ενεπλάκη σε τροχαία σύγκρουση με μοτοποδήλατο στις έξι Μαϊού.
Όσον αφορά το χθεσινό περιστατικό ο κ. Ευριπίδου ανέφερε ότι και σε αυτήν την περίπτωση φαίνεται ότι οφείλεται ο ανθρώπινος παράγοντας.
«Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι καθοριστικός στα πλείστα των θανατηφόρων συγκρούσεων που έχουμε στη χώρα μας», υπογράμμισε.
Φαίνεται ότι, η 65χρονη γυναίκα δεν πάτησε το κουμπί στη διάβαση πεζών ενώ ερευνάται και το ενδεχόμενο να υπήρχε αυτοκίνητο που περιόριζε την όραση του οδηγού του μικρού λεωφορείου και ως αποτέλεσμα σημειώθηκε αυτό το τραγικό συμβάν.
«Μιλάμε για τα αυτονόητα», τόνισε ο κ. Ευριπίδου στη συνέχεια ενώ πρόσθεσε ότι πρέπει οι πολίτες να μάθουν πώς να διακινούνται και πεζοί στο οδικό δίκτυο εφόσον η αστυνομία και οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν μπορούν να βρίσκονται πανταχού παρόν και να αποτρέπουν τέτοιου είδους συγκρούσεις.
Κλείνοντας, ανέφερε ότι τα περισσότερα περιστατικά σημειώνονται στη Λεμεσό και στη Λευκωσία, κυρίως σε κατοικημένες περιοχές. «Θα πρέπει να το έχουμε υπόψη μας ότι δεν χρειάζεται να ταξιδέψουμε πολύ μακριά για να συμβεί το κακό», τόνισε ενώ πρόσθεσε ότι τα τροχαία συνήθως γίνονται εκεί που μετακινούμαστε καθημερινά και όχι οπουδήποτε αλλού.