Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Άφαντοι παραμένουν οι δύο άγνωστοι άντρες που χθες το πρωί επιτέθηκαν, τραυμάτισαν, έδεσαν, φίμωσαν και λήστεψαν 66χρονη στη Λεμεσό. 

Από τις εξετάσεις των μελών του ΤΑΕ, προκύπτει ότι οι δύο ληστές ήταν κρυμμένοι στο κλιμακοστάσιο και όταν το θύμα βγήκε από το διαμέρισμα για να πετάξει τα σκουπίδια, της επιτέθηκαν. 

Την έσυραν στο ρετιρέ, στον πέμπτο όροφο της πολυκατοικίας και αφού την τραυμάτισαν με σιδερολοστό, την έδεσαν και τη φίμωσαν. Ακολούθως έκαναν άνω κάτω το διαμέρισμα της, άρπαξαν κοσμήματα και μετρητά συνολικής αξίας 24 χιλιάδων ευρώ και εξαφανίστηκαν. 

Όπως όλα δείχνουν, οι δύο ληστές γνώριζαν ότι η γυναίκα είχε κοσμήματα στο διαμέρισμα της και την είχαν θέσει υπό παρακολούθηση περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να υλοποιήσουν τα σκοτεινά τους σχέδια. 

Στο μικροσκόπιο της αστυνομίας, έχουν τεθεί βίντεο από κλειστά κυκλώματα παρακολούθησης στα οποία διακρίνονται δύο πρόσωπα ύψους ενός μέτρου και 75 εκατοστών, ισχυρής σωματικής διάπλασης, με χειρουργικές μάσκες, να εγκαταλείπουν την περιοχή. 

Χθες, ενώπιον των ανακριτών τέθηκε μαρτυρία για συμμετοχή και τρίτου προσώπου στη ληστεία και το οποίο ανέμενε τους δύο ληστές για να τους φυγαδεύσει. Ωστόσο κατά τη διερεύνηση, προέκυψε ότι κάτι τέτοιο δεν υφίστατο, αφού ο ύποπτος που θεάθηκε μέσα σε αυτοκίνητο, δεν ανέμενε τους ληστές αλλά κάποιο άλλο πρόσωπο. 

Η 66χρονη εξακολουθεί να νοσηλεύεται στην μονάδα εντατικής θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού με την κατάσταση της υγείας της να περιγράφεται κρίσιμη.