Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Και δεύτερη βαριά «καμπάνα» ύψους 8 χιλιάδων για το ίδιο μπαράκι που του επιβλήθηκε πρόστιμο 4 χιλιάδων ευρώ το περασμένο Σάββατο, μετά την εφαρμογή της νέας αυστηρής νομοθεσίας που ψήφισε σε Νόμο, προχθές η Ολομέλεια της βουλής, για τις επιχειρήσεις που παραβιάζουν τα διατάγματα για του Υπουργείου Υγείας.

Η πρώτη βαριά «καμπάνα», στο εν λόγω μπαράκι έπεσε το Σάββατο, όταν κατά την διάρκεια ελέγχου που πραγματοποιούσαν οι αρχές, διαπιστώθηκε ότι ένα μπαράκι εξυπηρετούσε 355 αντί 150 άτομα που δικαιούται με βάση τα διατάγματα του Υπουργείου Υγείας. Έτσι καταγγέλθηκε ο ιδιοκτήτης του και του επιβλήθηκε πρόστιμο τεσσάρων χιλιάδων ευρώ.

Ωστόσο, χθες το μεσημέρι μετά από νέο έλεγχο των αρχών στην περιοχή, διαπιστώθηκε ότι στο ίδιο μπαράκι υπήρχαν γύρω στα 240 άτομα στον εξωτερικό του χώρου αντί για 150. Έτσι με βάση τη νέα νομοθεσία, λόγω της δεύτερης παράβασης, το συγκεκριμένο μπαράκι τιμωρήθηκε με εξώδικο πρόστιμο οκτώ χιλιάδων ευρώ.

Από εκεί και πέρα, σε μια τέτοια περίπτωση (δεύτερης παραβίασης) υπάρχει και η δυνατότητα παραπομπής του ιδιοκτήτη σε δικαστήριο ανάλογα με τη σοβαρότητα της παραβίασης των διαταγμάτων για τον κορωνοϊό, ενώ δεν αποκλείεται να μπει ακόμα και λουκέτο. Ωστόσο, αν θα μπει λουκέτο σε μια επιχείρηση είναι στην διακριτική ευχέρεια του Αρχηγού Αστυνομίας με βάση τη νέα νομοθεσία.

Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι», ο εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας, Χρίστος Ανδρέου, ερωτήθηκε κατά πόσο ο Αρχηγός της δύναμης, Κύπρος Μιχαηλίδης, προτίθεται να παρέμβει και να βάλει λουκέτο στο συγκεκριμένο μαγαζί. Ο κος Ανδρέου απάντησε πως «δεν κρίθηκε ορθό να προβεί σε μια τέτοια ενέργεια στο παρόν στάδιο όσο αφορά το συγκεκριμένο υποστατικό».

«Επαναλαμβάνω ότι ο νομοθέτης δίνει το δικαίωμα σε παραβάτη για δεύτερη φορά, σύμφωνα με τα διατάγματα, να διπλασιαστούν τα εξώδικα. Και κάτω από τις περιστάσεις αυτές δεν κρίθηκε σκόπιμο να δοθεί η ιδιοποίηση αυτή στο στάδιο αυτό», συμπλήρωσε ο κος Ανδρέου.