Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Για τους χειρισμούς της Αστυνομίας όσον αφορά τις εικόνες που έκαναν τον γύρο του διαδικτύου με παραλιακά κέντρα ασφυκτικά γεμάτα από κόσμο το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, μίλησε ο Αρχηγός της Αστυνομίας, Κύπρος Μιχαηλίδης στο Κρατικό Ραδιόφωνο νωρίτερα σήμερα. 

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια του τριημέρου αλλά και από την Παρασκευή ακόμα, ο ίδιος του πραγματοποίησε σωρεία συσκέψεων τόσο με τους Αστυνομικούς Σταθμούς άλλων πόλεων όσο και με τον Υπουργό Δικαιοσύνης, Γιώργο Σαββίδη, με τον οποίο μάλιστα υπογράμμισε ότι βρισκόταν σε συνεχή επικοινωνία. 

Στη συνέχεια, εξήγησε ότι η αστυνομία είχε υπόψη της ποια μαγαζιά πιθανόν να παραβίαζαν τα διατάγματα, λόγω και των ανακοινώσεων που είχαν εκδώσει τις προηγούμενες μέρες γι΄ αυτό και ο κ. Μιχαηλίδης έδωσε οδηγίες για αυξημένη αστυνόμευση σε συγκεκριμένες περιοχές.

«Είχαμε στοιχεία και πληροφορίες ότι κάποια κέντρα θα παραβίαζαν τα διατάγματα, οι αστυνομικές διευθύνσεις γνώριζαν ποια θα ήταν αυτά που πιθανών να προέβαιναν σε τέτοιες ενέργειες. Είχαν βγάλει συγκεκριμένες ανακοινώσεις ότι θα έκαναν εκδηλώσεις που προφανώς θα μάζευαν αρκετό κόσμο», σημείωσε. 

Έπειτα, ο κ. Μιχαηλίδης έκανε λόγο για την προσωπική ευθύνη που φέρει ο καθένας μας όσον αφορά τέτοιου είδους ζητήματα επισημαίνοντας ότι «δεν γίνεται να έχουμε συνεχώς μία στρατιά από αστυνομικούς να βρίσκονται στα νυχτερινά κέντρα» ενώ εξήγησε ότι εκτός από συγκεκριμένο μαγαζί στον Πρωταρά, υπήρχαν και πολλές άλλες επιχειρήσεις που παραβίασαν διατάγματα και σε άλλες πόλεις της Κύπρου.

Σε αυτό το σημείο εξήγησε ότι «βλέποντας ότι πράγματι δεν υπήρχε καμία συμμόρφωση και παρά τις καταγγελίες συνεχιζόταν αυτή η παράβαση είχα επικοινωνήσει με τον Γενικό Εισαγγελέα για να συζητήσουμε το θέμα και διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε άλλη επιλογή από το να γίνονται καταγγελίες και την Τρίτη που θα άνοιγαν τα δικαστήρια να καταχωρήσουμε την υπόθεση και να εκδοθεί διάταγμα κλεισίματος».

Κληθείς να σχολιάσει το ενδεχόμενο μέλη της αστυνομίας να εξέδιδαν εξώδικα σε θαμώνες μαγαζιών που παραβίαζαν τα διατάγματα ως μία μορφή αντιμετώπισης της κατάστασης, ο κ. Μιχαηλίδης εξήγησε ότι η αστυνομία έχει στην κατοχή της ένα νομοθετικό πλαίσιο ενώ λαμβάνει διάφορους παράγοντες υπόψη προτού προχωρήσει στη λήψη τέτοιων αποφάσεων  ενώ ανέφερε ότι «κρίναμε ότι υπό τις περιστάσεις θα πρέπει να περιμένουμε εφόσον είχαμε ενώπιων μας και εικόνες».