Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Επί ποδός τέθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία για πυρκαγιά που ξέσπασε γύρω στις 21:30 στο ίδρυμα Άγιος Γεώργιος στη Λάρνακα.

Στο σημείο κλήθηκαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής, συγκεκριμένα δυο πυροσβεστικά οχήματα για κατάσβεση της πυρκαγιάς, ενώ παράλληλα το κτίριο εκκενώθηκε.

Στο ίδρυμα διαμένουν έντεκα τρόφιμοι και δυο άτομα προσωπικό οι οποίοι ευτυχώς εξήλθαν έγκαιρα από το κτήριο, ενώ ήδη ενεργοποιήθηκαν οι αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες αναζητούν χώρους για να στεγαστούν.

Σύμφωνα με τον Εκπρόσωπο Τύπου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανδρέα Κεττή, έξι παιδία μεταφέρθηκαν με τρία ασθενοφόρα στο Νοσοκομείο γιατί παρουσίαζαν αναπνευστικά προβλήματα από εισπνοή καπνών.

Τα αίτια της πυρκαγιάς θα διερευνηθούν αύριο.