Σε κινητοποίηση τέθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία γύρω στις 15.00 το μεσημέρι μετά από φωτιά που ξέσπασε πλησίον του ηλεκτροπαραγωγικού σταθμού στο Βασιλικό.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, η φωτιά καίει ξηρά χόρτα και αγρία βλάστηση.
Στο σημείο επιχειρούν για κατάσβεση της φωτιάς 3 πυροσβεστικά οχήματα, τα οποία κατάφεραν να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά, περίπου μισή ώρα αργότερα, παρά τους δυνατούς ανέμους.
Η φωτιά δεν απείλησε τον Ηλεκτροπαραγωγικό Σταθμό.