Σε ανακοίνωση της η Αστυνομία Κύπρου, με αφορμή την εν λόγω ημέρα ανέφερε ότι «Σε αυτή τη δύσκολη και πρωτόγνωρη περίοδο που διανύουμε στην Κύπρο ας δείξουμε και εμείς το επίπεδο του πολιτισμού μας. Ας δείξουμε πόσο υπεύθυνοι πολίτες είμαστε. Να σεβαστούμε τον κάθε χρήστη του οδικού δικτύου».
Στη συνέχεια της ανακοίνωσης, επισημάνεται η σημαντικότητα της προστασίας των ευάλωτων ομάδων, η οποία πραγματοποιείται με το να κρατούνται οι απαραίτητες αποστάσεις ανάμεσα στα οχήματα.
Σε αυτό το σημείο η Αστυνομία αναφέρει «Πόσο αληθινά η προφητικά είναι αυτά τα λόγια σήμερα που προληπτικά κρατάμε αποστάσεις μεταξύ μας για να αναχαιτίσουμε την εξάπλωση της πανδημίας. Τώρα ας κρατήσουμε τις κατάλληλες αποστάσεις να πειθαρχήσουμε και να # Μείνουμε σπίτι. Η οικογένεια μας, μας έχει ανάγκη».
Ανεπίτρεπτη η συμπεριφορά των οδηγών
Η Αστυνομία Κύπρου τόνισε ότι παρόλο που μένουμε σπίτι αυτήν την περίοδο, λόγω των αυστηρών μέτρων που εφαρμόστηκαν από την κυβέρνηση για περιορισμό της εξάπλωσης του ιού, όταν οι οδηγοί καλούνται να χρησιμοποιήσουν το οδικό δίκτυο αντί να είναι προσεκτικοί αυτό που παρατηρείται στις πλύστες των περιπτώσεων είναι η υπερβολική ταχύτητα, η επιθετική οδήγηση και γενικότερα μία ανεπίτρεπτη συμπεριφορά που πολλές φορές συνδυάζεται με τα χέρια να μην είναι στο τιμόνι αλλά να κρατούν κινητές συσκευές.
Η Αστυνομία καλεί το κοινό όταν βγαίνει έξω από το σπίτι να είναι προσεκτικό με τις οδικές του μετακινήσεις.
«Δεν πρέπει να επιβαρύνουμε τις μονάδες Εντατικής Θεραπείας με αχρείαστα τροχαία. Οι υπεύθυνοι οδηγοί ισούνται με υπεύθυνους πολίτες»., επισημαίνει στην ανακοίνωση της.
Ενώ κλείνοντας αναφέρεται στην ανακοίνωση ότι «Τον ιόν θα καταφέρουμε να τον αποδυναμώσουμε και στο τέλος θα το νικήσουμε. Το ίδιο θα πρέπει να πράξουμε και με τις τροχαίες συγκρούσεις».