Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εντονος προβληματισμός επικρατεί στις τάξεις της Τροχαίας. 

Αιτία, όπως ανέφερε αρμόδια πηγή στον ΑΝΤ1, είναι η αύξηση στις θανατηφόρες τροχαίες συγκρούσεις, η μη τήρηση των κανόνων οδηγικής συμπεριφοράς, αλλά και τα εβδομήντα χιλιάδες οχήματα που προστέθηκαν στο οδικό δίκτυο την χρονιά που μας πέρασε. 

Υπό αυτό το πρίσμα, ο Αρχηγός της Αστυνομίας, Κύπρος Μιχαηλίδης, συγκάλεσε έκτακτη σύσκεψη για την Πέμπτη. 

Πρώτος στόχος, να μην χαθούν άλλες ζωές στην άσφαλτο αλλά και να συζητηθούν τρόποι αντιμετώπισης των τροχαίων προβλημάτων. 

Κατά τη σύσκεψη θα γίνει ανασκόπηση της περσινής όχι ικανοποιητικής κατάστασης, για να διαπιστωθεί τι πήγε λάθος και οι νεκροί ξεπέρασαν αυτούς του 2018. 

Θα μελετηθεί, επίσης, βελτίωση στις καλές πρακτικές που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση του αριθμού των θυμάτων στους δρόμους. 

Το γεγονός ότι το 2019 έκλεισε με τρεις νεκρούς περισσότερους από το 2018 ανησυχεί την Αστυνομία, γι' αυτό και θα αναζητήσουν τους λόγους για τους οποίους αυξήθηκαν οι θάνατοι από οδικές συγκρούσεις. 

Η έκτακτη σύσκεψη της Πέμπτης για τα τροχαία αποτελεί την πρώτη κίνηση του Αρχηγού της Αστυνομίας για το 2020, ενώ δείχνει το μέγεθος του προβλήματος αλλά και τη σημασία που αποδίδεται σε αυτό. 

Θα εξεταστεί, επίσης, κατά πόσον ενδείκνυται να γίνουν πιο αυστηροί έλεγχοι, αφού τα αποτελέσματα από τις εκστρατείες της Τροχαίας αλλά και οι οδικές συγκρούσεις, δείχνουν μια πρωτοφανή απειθαρχία των οδηγών. 

Στη σύσκεψη κλήθηκαν να παραστούν η ηγεσία του Τμήματος Τροχαίας και οι υπεύθυνοι των κλιμακίων τροχαίας στις αστυνομικές διευθύνσεις. 

Στο μεταξύ, χθές το βράδυ σε έλεγχο της Τροχαίας στη Λεμεσό, άλλοι τέσσερις οδηγοί εντοπίστηκαν να οδηγούν υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών και άλλοι τόσοι εντοπίστηκαν να οδηγούν μεθυσμένοι. 

Οι οδηγοί υποβλήθηκαν σε ναρκοτεστ και σε άλκοτεστ και κατηγορήθηκαν γραπτώς, για να κλητευθούν αργότερα ενώπιον της Δικαιοσύνης.

Ρεπορτάζ: Δημήτρης Κώστα