Το διήμερο της Πρωτοχρονιάς έγιναν συνολικά οκτώ καταγγελίες για νάρκοτεστ.
Στη διάρκεια της χθεσινής νύκτας έξι οδηγοί εντοπίστηκαν στη Λεμεσό να οδηγούν υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών. Άλλοι 20 εντοπίστηκαν να οδηγούν μεθυσμένοι.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Αστυνομία, η χθεσινή εκστρατεία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των προσπαθειών που γίνονται για μείωση των σοβαρών και θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων.
Στη διάρκεια της νύκτας, σε διάφορα σημεία της πόλης εντοπίστηκαν έξι συνολικά οδηγοί να οδηγούν υπό την επήρεια ναρκωτικών, αφού σε νάρκοτεστ που τους έγινε, βρέθηκαν θετικοί. Οι οδηγοί μεταφέρθηκαν στην τροχαία για τα περαιτέρω.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου της Αστυνομίας, κ. Χρίστο Ανδρέου, έγιναν 26 καταγγελίες για οδηγούς που οδηγούσαν υπό την επήρεια αλκοόλης.
Άλλοι οδηγοί καταγγέλθηκαν για άλλα τροχαία αδικήματα, όπως η υπερβολική ταχύτητα, «παρά τις συνεχείς προτροπές» της Αστυνομίας.
Το «θετικό» του διημέρου της Πρωτοχρονιάς είναι ότι, παρά τις καταγγελίες, δεν σημειώθηκε κανένα σοβαρό ατύχημα ή θανατηφόρο δυστύχημα.
Υπενθυμίζεται ότι, ο στόχος της Αστυνομίας για το 2020 είναι να μειωθούν κατακόρυφα οι θάνατοι από τις τροχαίες συγκρούσεις.