Στην τελευταία του «κατοικία» οδηγήθηκε σήμερα ο 21χρονος Παναγιώτης Παναγιώτου, που έχασε άδικα τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα στο δρόμο Κανναβιών – Κυπερούντας, την περασμένη Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου.
Η κηδεία του 21χρονου πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι, στον ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου στην Αγλαντζιά, όπου συγγενείς και φίλοι είπαν το τελευταίο «αντίο» στον άτυχο νεαρό. Η οικογένεια του Παναγιώτη δε δέχθηκε συλλυπητήρια, ενώ έγιναν εισφορές για το Σύνδεσμο Ελπίδα και για το φιλανθρωπικό έργο του ιερού Ναού.
Η νενομισμένη νεκροτομή που διενεργήθηκε το πρωί επί της σορού του 21χρονου, κατέδειξε κακώσεις σώματος και ζωτικών οργάνων, που προκύψαν από το περιστατικό του ατυχήματος.
Το νέο θανατηφόρο συνέβη στο δρόμο Κανναβιών - Κυπερούντας, και εκτός από το θύμα, στο όχημα που ενεπλάκη στο δυστύχημα επέβαινε και 20χρονος ο οποίος νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, σε σοβαρή κατάσταση.
Οι δύο φίλοι διέμειναν σε εξοχική κατοικία στην Αγία Ειρήνη Κανναβιών από την οποία αναχώρησαν με κατεύθυνση προς Κυπερούντα για βόλτα.
Σύμφωνα με τηλεφώνημα που έλαβε η Αστυνομία, έκτοτε δεν ανταποκρίνονταν στις κλήσεις που δέχονταν στα τηλέφωνά τους.
Αμέσως άρχισαν έρευνες και γύρω στις 20.00 το βράδυ της Κυριακής εντοπίστηκε το όχημα στο οποίο επέβαιναν μέσα σε γκρεμό βάθους 190 μέτρων.
Για την ανάσυρση των νεαρών έσπευσαν επιτόπου μέλη της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, με ομάδα και όχημα διάσωσης από τον Πυροσβεστικό Σταθμό Λακατάμιας και ομάδα και όχημα καταρριχήσεων από την ΕΜΑΚ.
Ασθενοφόρο τους μετέφερε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του 21χρονου ενώ ο 20χρονος εισήχθη στο χειρουργείο.
Τα πρώτα συμπεράσματα της αστυνομίας είναι ότι το ταχύτητα δεν έπαιξε ρόλο στο δυστύχημα, ωστόσο οι δύο νεαροί δεν έφεραν ζώνες ασφαλείας.