Στο νοσοκομείο σε κρίσιμη κατάσταση κατέληξε 21χρονος στη Λεμεσό ο οποίος φέρεται να έπεσε στο κενό από στέγη, ενώ κρυβόταν από την Αστυνομία.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, γύρω στις 13.00 το μεσημέρι της Τρίτης, μέλη της Ποδηλατικής Αστυνόμευσης Λεμεσού βρίσκονταν σε περιπολία προσεγγίστηκαν από ένα πολίτη.
Ο εν λόγω πολίτης τους ανάφερε πως σε καφετέρια της περιοχής, βρίσκεται ένας 21χρονος άντρας τον οποίο θεωρεί ως ύποπτο για κακόβουλη ζημιά που προκλήθηκε στο όχημα του, προ ημερών.
Τα μέλη της Ποδηλατικής Αστυνόμευσης έσπευσα στο σημείο με τον παραπονούμενο για να εντοπίσουν τον ύποπτο, ωστόσο αυτός είχε ήδη αποχωρήσει από την καφετέρια.
Λίγο αργότερα και συγκεκριμένα στις 13.30 το μεσημέρι, η Αστυνομία δέχθηκε κλήση από καταστηματάρχη της περιοχής, ο οποίος τους ανάφερε ότι ένας νεαρός άντρας έπεσε στο κενό από την ταράτσα του υποστατικού.
Μέλη της δύναμης έσπευσαν στη σκηνή και διαπίστωσαν μετά από έρευνες ότι ο εν λόγω 21χρονος, είναι το ύποπτο πρόσωπο που βρισκόταν νωρίτερα στην καφετέρια.
Ο νεαρός μεταφέρθηκε αρχικά στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού, ωστόσο λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης του μεταφέρθηκε στο Γ.Ν. Λευκωσίας και διακομίστηκε στην μονάδα εντατικής θεραπείας, με την κατάσταση της υγείας του να κρίνεται ως κρίσιμη.