Σύμφωνα με την Αστυνομία, στη 01:00 της 6ης Νοεμβρίου προσήλθε στο Τμήμα Αλλοδαπών και Μετανάστης μια κοπέλα από το Νεπάλ με σκοπό να καταγγείλει τον εργοδότη της, ιδιοκτήτη εστιατορίου στην Πέγεια, για εργασιακές διαφορές.
Εκεί διαπιστώθηκε ότι από τις 3.5.2019 είχε λήξει η άδεια παραμονής της.
Συνελήφθη για το αυτόφωρο αδίκημα και γίνονται διαδικασίες για την απέλαση της. Παράλληλα ο εργοδότης της, εστιάτορας από την Πέγεια, κατηγορήθηκε γραπτώς για να κλητευθεί αργότερα ενώπιον Δικαστηρίου.