Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δεν ανανέωσε τελικά το επαρχιακό δικαστήριο Λάρνακας το διάταγμα υποχρεωτικής νοσηλείας του 14χρονου που σκότωσε την αδερφή του στο Νοσοκομείο Αθαλάσσας για άλλους τρεις μήνες και ο ανήλικος επέστρεψε στο σπίτι και τον πατέρα του 

«Έχει αποφανθεί το δικαστήριο μετά από δική μας ένσταση ότι δεν δικαιολογείται η συνέχιση της κράτηση του στο ψυχιατρείο. Άρα ο ανήλικος θα βρίσκεται στο σπίτι του», δηλώνει ο δικηγόρος Ανδρέας Χρίστου.

Την ευθύνη του 14χρονου, σύμφωνα με το δικηγόρο της οικογένειας, θα την έχει πλέον ο πατέρας και αναμένουν να δουν πως θα εμπλακούν και οι κρατικές υπηρεσίες στο δύσκολο αγώνα που αρχίζει για στήριξη του ανήλικου. 

«Βρισκόταν στο ψυχιατρείο σε ένα θάλαμο απλός και μόνος έγκλειστος. Ο πατέρας σίγουρα και από εκεί και πέρα θα δούμε ποιοι θα εμπλακούν μαζί με τον πατέρα για να στηρίξουν ένα δύσκολο έργο που θα υπάρξει». 

Να υπενθυμίσουμε ότι ο 14χρονος δεν έχει διωχθεί για τη δολοφονία της 9χρονης αδελφής του στις 6 Νοεμβρίου του 2018 στη Λάρνακα, καθώς είναι ποινικά ανεύθυνος.