Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε κινητοποίηση τέθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία μετά από κλήση για πυρκαγιά σε διαμέρισμα.

 

Συγκεκριμένα,  η ώρα 19.54 χθες λήφθηκε κλήση για πυρκαγιά σε διαμέρισμα στον δεύτερο όροφο πολυκατοικίας, στην οδό Ηπείρου στην Παλουριώτισσα.

 

Στο σημείο έσπευσαν μέλη της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής από το Σταθμός Πύλης Πάφου με 2 στελεχωμένα πυροσβεστικά οχήματα και η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο η ώρα 20.14.  

 

Η πυρκαγιά σβήστηκε από τους γείτονες και την ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος πριν την άφιξη της πυροσβεστικής με την χρήση νερού.  Από μέρους της Πυροσβεστικής έγινε επιθεώρηση και τελική κατάσβεση καθώς και εξαερισμός του κτιρίου.

Από την πυρκαγιά έπαθε εκτεταμένες ζημιές ο εξοπλισμός της κουζίνας της κατοικίας και επίσης ζημιές έπαθε όλη η κατοικία από τον καπνό και τα θερμά αέρια.

 

Επιπρόσθετα ελαφριά εγκαύματα έπαθε η ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος στην προσπάθεια της να σβήσει την πυρκαγιά και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Τ.Α.Ε.Π Λευκωσίας.

Η πυρκαγιά προκλήθηκε από ξεχασμένο μαγειρικό σκεύος.