Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι δύο Τουρκοκύπριοι έδρασαν τα ξημερώματα. Στόχος τους μάντρα αυτοκινήτων στην Αραδίππου, από την οποία και έκλεψαν δύο αυτοκίνητα συνολικής αξίας 46 χιλιάδων ευρώ. 

Τη διάρρηξη και κλοπή των αυτοκινήτων, αντιλήφθηκε στις δέκα το πρωί ο ιδιοκτήτης της μάντρα ο οποίος και προέβη σε σχετική καταγγελία στην Αστυνομία. 

Τις κινήσεις των δύο κλεφτών κατέγραψε το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης της μάντρας αυτοκινήτων. Όπως φαίνεται στο βίντεο με την είσοδο τους στην επιχείρηση, αρχίζουν να ψάχνουν για τα κλειδιά των αυτοκινήτων που είναι προς πώληση. Και όταν τα εντοπίζουν, παίρνουν δύο από αυτά και εξαφανίζονται 

Οι διαρρήκτες οι οποίοι δεν είχαν καλυμμένα τα πρόσωπα, φεύγοντας άφησαν πίσω το όχημα με το οποίο μετέβησαν στην Αραδίππου. Φέρει πινακίδες του ψευδοκράτους και όπως διαπιστώθηκε, είχε κλαπεί από την περιοχή της Αχερίτου. 

Επικρατέστερη εκδοχή, είναι η μεταφορά των δύο οχημάτων στα κατεχόμενα μέσω αφύλακτου σημείου στη γραμμή αντιπαράταξης. Γι αυτό και έχουν ενημερωθεί σχετικά τα Ηνωμένα Εθνη.