Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στόχος εμπρηστών για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες έγινε το Λύκειο Αγίου Νικολάου στη Λεμεσό.

Συγκεκριμένα, λίγο μετά τα μεσάνυχτα φωτιά ξέσπασε στο προαύλιο του σχολείου.  Στο σημείο έσπευσαν μέλη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για την κατάσβεση της. 

Σύμφωνα με την Αστυνομία, εκ πρώτης όψεως φαίνεται πως η εν λόγω φωτιά ξέσπασε από κακόβουλη ενέργεια. Από την φωτιά καταστράφηκαν έπιπλα που βρίσκονταν στο προαύλιο του σχολείου, τοίχοι και τζάμια.

Μιλώντας για το περιστατικό στο «Μέρα Μεσημέρι»,ο πρόεδρος της σχολικής εφορείας Λεμεσού, Ντίνος Έλληνας, είπε πως παρόλο που υπήρχε φρούρηση στο εν λόγω σχολείο μέχρι την περασμένη Κυριακή, συνέβη αυτό το πλήγμα για δεύτερη φορά στο ίδιο σχολείο. Σημείωσε δε, πως «ξεκινά νέα φρούρηση σε όλα τα Λύκεια από αύριο μέχρι την ερχόμενη Κυριακή γιατί θα παραδοθούν οι βαθμοί σε όλα τα σχολεία».

«Είναι κρίσιμες μέρες για την Μέση Εκπαίδευση», συμπλήρωσε, ενώ πρόσθεσε πως ευτυχώς ήταν πιο μικρής έκτασης οι ζημιές αυτή τη φορά, αφού είχαν καεί αυτά που ήταν ήδη καμένα και κατεστραμμένα από την προηγούμενη φωτιά.  

«Φυσικά, συνέχισε, είχε επεκταθεί ο καπνός και σε άλλος χώρους, ωστόσο η ζημιά είναι πολύ μικρή σε σχέση με την προηγούμενη φορά αλλά αυτό πρέπει να μας προβληματίζει», υπογράμμισε.