Την πυροσβεστική ειδοποίησε ο ΓΓ της ΠΟΕΔ Χάρης Χαραλάμπος και ακολούθως έγραψε σε ανάρτηση του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης " Γυμνάσιο Πλατύ Αγλαντζιάς 11:15 το βράδυ. Μόλις έφτασε η πυροσβεστική που ειδοποίησα πριν λίγο. ...Αυτά φέρνει η απειθαρχία, η ανοχή της και η ατιμωρησία. Ξεκινά από τις μικρές ηλικίες, μεγαλώνει και σιγά σιγά φουντώνει και γίνεται φλόγα που καίει.... Κάποιοι βέβαια θα πουν...μικρο το κακό, υπερβολες! Ας ξυπνήσουν κάποιοι άλλοι όσο υπάρχει ακόμη χρόνος. Μόνο προβληματισμό και θλίψη προκαλούν όλα αυτά..... "
https://web.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fweb.facebook.com%2Fpermalink.php%3Fstory_fbid%3D2417505231645394%26id%3D100001578219654&width=500