Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 μίλησε ο Υπεύθυνος Τροχαίας Αρχηγείου Σπύρος Σπύρου, για την κατάσταση που επικρατεί αυτή την ώρα στους αυτοκινητόδρομους. Μίλησε και για τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα και τα θανατηφόρα, αφού μόνο φέτος σε 6 μήνες είχαμε 17 νεκρούς. Ο κύριος Σπύρου, ερωτήθηκε και για το τι θα γίνει με τις παράλιες περιοχές  αλλά και για το εαν θα υπάρξει ενίσχυση σε προσωπικό από την πρωτεύουσα. 

Τέλος, ο κύριος Σπύρου, μίλησε και για την αλλαγή σελίδας στην καριέρα του από την Τετάρτη, αφού από την Τροχαία πάει στο Τμήμα Αδιάφθορων.«Έτσι είναι στην αστυνομία είναι μία υπηρεσία στην οποία θα πάμε εκεί, αυτές τις αποφάσεις τις παίρνει η ηγεσία, είμαστε ένα σώμα πειθαρχημένο κι έτσι πρέπει να γίνεται.»

Θερμές ευχαριστίες έστειλε προς τον ΑΝΤ1 ενώ όπως είπε «Να σταθείτε δίπλα στην νέα διεύθυνση και να την βοηθήσουμε όλοι μαζί.»

Περισσότερα στο πιο κάτω βίντεο: 

Διαβάστε εδώ: Οι μεταθέσεις, η αλλαγή πόλης και η δυσφορία [ΕΙΚΟΝΕΣ]