Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε συναγερμό τέθηκε η πυροσβεστική υπηρεσία μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε σto λύκειο Aγίου Νικολάου στην Λεμεσό, γύρω στις 23:00 το βράδυ της Τρίτης.

Η φωτιά ξέσπασε σε αίθουσα διδασκαλίας και αμέσως στη σκηνή έσπευσαν μέλη της πυροσβεστικής όπως και της αστυνομίας και η φωτιά, μέχρι τα μεσάνυχτα τέθηκε υπό έλεγχο ωστόσο προκλήθηκαν ζημιές. 

Όπως πληροφορούμαστε, εκ πρώτης όψεως η φωτιά φαίνεται να τέθηκε κακόβουλα. Αυτό εκτιμάται από τις προκαταρκτικές εξετάσεις της πυροσβεστικής υπηρεσίας. Η αίθουσα βρισκόταν στη νότια πλευρά του σχολείου.

«Οι ζημιές ξεπερνούν τις 20-30 χιλιάδες ευρώ»

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε σήμερα ο Πρόεδρος της Εφορείας Ελληνικών Εκπαιδευτηρίων Λεμεσού, Ντίνος Έλληνας, οι ζημιές ξεπερνούν τις 20-30 χιλιάδες ευρώ.

Ο κ. Έλληνας θεωρεί πως πρόκειται για κακόβουλη ενέργεια, ενώ παράλληλα καταδικάζει και δεν αποκλείει το ενδεχόμενο πως πρόκειται για αντίδραση στις βαθμολογίες που πήραν ποι μαθητές.

 Σημειώνει δε, πως «Έχει καταστραφεί ηλεκτρολογικός εξοπλισμός, επιπλώσεις, φωτοτυπικές και άλλα είδη, τα οποία άμεσα θα προσπαθήσουμε να τα αναπληρώσουμε.»

Σύμφωνα με τον ίδιο, από τη φωτιά επηρεάστηκαν ο καθηγητικός σύλλογος και η αίθουσα των ηλεκτρονικών υπολογιστών των καθηγητών.

Σε γενικές γραμμές, συνέχισε, η παραβατικότητα και οι βανδαλισμοί είναι μικρής κλίμακας στα σχολεία, «όμως αυτό που έγινε ψες ήταν κάτι μεγάλο».

Ως Πρόεδρος και της Παγκύπριας Συντονιστικής Επιτροπής Σχολικών Εφορειών, ο κ.Έλληνας διαβεβαίωσε πως  «θα είμαστε σε επιφυλακή» και ότι «όλα τα σχολεία θα έχουν φρούρηση, σχεδόν όλους τους καλοκαιρινούς μήνες».

Προσπάθεια μας, κατέληξε, είναι να προσέξουμε ιδιαίτερα τα σχολεία υψηλού κινδύνου στις περιοχές που υπάρχουν, για να μην έχουμε παρόμοια περιστατικά.