Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Συναγερμός σήμανε στην πυροσβεστική υπηρεσία το μεσημέρι της Δευτέρας από πυρκαγιά που ξέσπασε σε εργοστάσιο παραγωγής λαδιού στις Αγγλισίδες, το οποίο συνορεύει με δασική έκταση. Στο σημείο έσπευσαν πυροσβεστικά οχήματα από Λάρνακα και ΕΜΑΚ αλλά και ο Διευθυντής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για συντονισμό της επιχείρησης. Η φωτιά, τέθηκε υπό έλεγχο ωστόσο το εργοστάτιο υπέση υλικές ζημιές. 

Συγκεκριμένα, υπέστη ζημιές στην κατασκευή και το περιεχόμενο του.Σε δηλώσεις του ο Διευθυντής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Μάρκος Τράγκολας ανέφερε ότι γύρω στις τρεις το μεσημέρι λήφθηκε μήνυμα στην ΕΜΑΚ για πυρκαγιά σε εργοστάσιο παραγωγής λαδιού και αμέσως ανταποκρίθηκαν δύο πυροσβεστικά οχήματα.

 

Πρόσθεσε ότι «με την άφιξη των πυροσβεστών στη σκηνή διαπιστώθηκε ότι η πυρκαγιά μαινόταν και είχε πάρει διαστάσεις οπότε ζητήθηκε βοήθεια από τους Πυροσβεστικούς Σταθμούς της Λάρνακας. Λόγω έλλειψης υδροστομίου στην περιοχή υπήρχαν υδροφόρα οχήματα τα οποία συνεχώς ενίσχυαν με νερό τα αντλιοφόρα αυτοκίνητα για την κατάσβεση της πυρκαγιάς».

 

Ανέφερε ακόμα ότι «από την πυρκαγιά το εργοστάσιο υπέστη αρκετές ζημιές τόσο στην κατασκευή όσο και στο περιεχόμενο. Υπήρξε φόβος για επέκταση της πυρκαγιάς και στην γύρω άγρια βλάστηση οπότε κινητοποιήθηκαν πτητικά μέσα προκειμένου να βεβαιωθούμε ότι η φωτιά ακόμα και σε περίπτωση που επεκτεινόταν θα γινόταν κατορθωτό να ανακοπεί εγκαίρως».   

Λόγω των ψηλών θερμοκρασιών μέρος της κατασκευής του εργοστασίου κατέρρευσε

 

Ευτυχώς, συνέχισε ο κ. Τράγκολας «δεν παρέστη ανάγκη και η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο μιάμιση περίπου ώρα αργότερα μετά από υπερπροσπάθειες των πυροσβεστών του Πυροσβεστικού Σταθμού Λάρνακας και της ΕΜΑΚ που συνέδραμαν με πέντε συνολικά οχήματα. Τα αίτια της πυρκαγιάς θα διερευνηθούν αύριο από την Αστυνομία, την Πυροσβεστική και την Ηλεκτρομηχανολογική Υπηρεσία».

 

Σε ερώτηση κατά πόσον από την πυρκαγιά διέτρεξαν κίνδυνο οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο, ο Διευθυντής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας απάντησε αρνητικά και σημείωσε πως «μέσα στο εργοστάσιο είχαν αναπτυχθεί τεράστιες θερμοκρασίες και αρχικά οι πυροσβέστες συμπεριφέρθηκαν αμυντικά. Λόγω των ψηλών θερμοκρασιών μέρος της κατασκευής του εργοστασίου κατέρρευσε».

Νωρίτερα, όπως ανέφερε ο αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Στέλιος Νέστορος «γύρω στις 15.10 λήφθηκε κλήση στην Υπηρεσία για πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει στο εργοστάσιο παραγωγής λαδιού «Ο Βασιλιάς της Ελιάς» στις Αγγλισίδες. Πέντε λεπτά αργότερα μετέβησαν στη σκηνή δύο πυροσβεστικά οχήματα της ΕΜΑΚ Κοφίνου ενώ ζητήθηκε βοήθεια και ανταποκρίθηκαν δύο οχήματα από τον Πυροσβεστικό Σταθμό Λάρνακας».

 

*Φωτογραφίες από Cyprus police check point.

Image removed.