Το όχημα, ήταν σταθμευμένο σε πάρκινγ υπεραγαρός στην Παλουριώτισσα και αμέσως στη σκηνή έσπευσαν μέλη της αστυνομίας και πυροσβεστικής.
Εν αναμονή των εξετάσεων, ώστε να διαπιστωθεί εαν πρόκειται για κακόβουλη ενέργεια. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για τον ιδιοκτήτη ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι το όχημα το κρατούσε τελευταία φορά συγγενικό του πρόσωπο.
Η καταστροφή που υπέστη το αυτοκίνητο είναι εμφανής. Δείτε το πιο κάτω βίντεο.