Όπως πληροφορούμαστε, φάινεται να πρόκειται για ακόμη μία κακόγουστη φάρσα.
Τηλεφώνημα για βόμβα στο γυμνάσιο Αγιό Νεοφύτου στην Έμπα έθεσε για ακόμη μία φορά σε κινητοποίηση την αστυνομία μέλη της οποίας, μετά το τηλεφώνημα που δέχθηκαν σήμερα γύρω στις 12.15 το μεσημέρι έσπευσαν στον χώρο όπου και διενεργούν έρευνες.