Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τηλεφώνημα για βόμβα στο γυμνάσιο Αγιό Νεοφύτου στην Έμπα έθεσε για ακόμη μία φορά σε κινητοποίηση την αστυνομία μέλη της οποίας, μετά το τηλεφώνημα που δέχθηκαν σήμερα γύρω στις 12.15 το μεσημέρι έσπευσαν στον χώρο όπου και διενεργούν έρευνες.

Όπως πληροφορούμαστε, φάινεται να πρόκειται για ακόμη μία κακόγουστη φάρσα.