Όπως πληροφορούμαστε, γύρω στις 12 το μεσημέρι σήμερα η γραμματεία του σχολείου ενημέρωσε την αστυνομία ότι δέχθηκαν τηλεφώνημα για εκρηκτικό μηχανισμό.Οι μαθητές, μεταφέρθηκαν σε ασφαλές χώρο ενώ έρευνες που έγιναν στις εγκαταστάσεις του σχολείου από μέλη της Αστυνομίας, μεταξύ των οποίων μέλη του Κλάδου Πυροτεχνουργών και του ΤΑΕ Πάφου, έδειξαν ότι πρόκειται για ακόμη μία κακόγουστη φάρσα.
Σε συναγερμό έθεσε τις αρχές για τρίτη ημέρα, τηλεφώνημα για βόμβα σε σχολείο της Πάφου και συγκεκριμένα στην Γεροσκήπου.