Σύμφωνα με την Αστυνομία, το τηλεφώνημα που φέρεται να έγινε από θάλαμο αναφέρονταν σε έκρηξη βόμβας στις 10:00 το πρωί. Πυροτεχνουργός της Αστυνομίας έσπευσε στο σχολείο το οποίο εκκενώθηκε για να γίνουν οι απαιτούμενες έρευνες από τις 08:00 οι οποίες ολοκληρώθηκαν λίγο πριν τις 09:00 δίχως να εντοπιστεί τίποτα το ανησυχητικό.
Μετά την λήξη των ερευνών οι μαθητές εισήλθαν στις τάξεις και άρχισαν κανονικά τα μαθήματα τους.