Η υπόθεση καταγγέλθηκε στην Αστυνομία από 31χρονη, σύμφωνα με την οποία ξημερώματα της 2ας Φεβρουαρίου, 2019, ενώ βρισκόταν σε χώρο στάθμευσης στη Λεμεσό, δύο άγνωστα της πρόσωπα εισήλθαν στο αυτοκίνητο της και της ζήτησαν να τους μεταφέρει σε νυχτερινό κέντρο για διασκέδαση.
Η 31χρονη, αφού τους μετέφερε σε άλλο χώρο στάθμευσης, τους ζήτησε να βγουν από το αυτοκίνητο και τότε ο ένας εκ των δύο αγνώστων την κτύπησε και της έκλεψε το κινητό της τηλέφωνο.
Το ΤΑΕ Λεμεσού διερευνά την υπόθεση.