Η Αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη του 43χρονο ομογενή το βράδυ της Κυριακής.
Σε έλεγχο αλκοόλης που υποβλήθηκε διαπιστώθηκε ότι ήταν πολύ πιο πάνω από το επιτρεπόμενο όριο, καθώς το μηχανάκι έδειξε 57 μίλιγκραμ ενώ το επιτρεπόμενο όριο είναι 22.
Ακολούθως υποβλήθηκε και σε ναρκοτέστ το οποίο επίσης ήταν θετικό. Ο ομογενής συνελήφθη και πέρασε το βράδυ στο κελί.