Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026, η εναρκτήρια συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος CYberSafety VI, στο οποίο η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Υπηρεσιών συμμετέχει ως εταίρος.
Το ευρωπαϊκό έργο CYberSafety καλύπτει την τριετία 1/6/2026 – 31/5/2029 και στοχεύει στη δημιουργία κουλτούρας ασφαλούς ψηφιακού περιβάλλοντος, ενδυναμώνοντας υπεύθυνους, δημιουργικούς, καινοτόμους και κριτικά σκεπτόμενους πολίτες στη ψηφιακή κοινωνία.
Στο πλαίσιο του προγράμματος η Αρχή συμβάλλει ενεργά στην επιμόρφωση παιδιών και ενηλίκων σε θέματα παιδείας για τα μέσα, στην ανάπτυξη και διάχυση ενημερωτικού και επιμορφωτικού υλικού και στη διοργάνωση συνεδρίων και ημερίδων.
Συντονιστής του προγράμματος είναι το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας/ Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου. Ως εταίροι συμμετέχουν επίσης οι ακόλουθοι φορείς: Αρχή Ψηφιακής Ασφάλειας, Πανεπιστήμιο Κύπρου, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Παγκύπρια Σχολή Γονέων, Μεσογειακό Ινστιτούτο Μελετών Κοινωνικού Φύλου, και Ινστιτούτο Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Η συμμετοχή της Αρχής στο συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα CΥberSafety VI ενισχύει τον ρόλο της ως Συντονιστής Ψηφιακών Υπηρεσιών στην Κυπριακή Δημοκρατία και ως εθνική ρυθμιστική αρχή των οπτικοακουστικών υπηρεσιών που έχει θεσμική εντολή για ανάπτυξη των δεξιοτήτων σχετικά με την παιδεία για τα μέσα.
Το πρόγραμμα CyberSafety VI αποτελεί σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης των πολιτών στο ψηφιακό περιβάλλον και της στρατηγικής για την κυβερνοασφάλεια, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός πιο ασφαλούς και αξιόπιστου ψηφιακού οικοσυστήματος.